Lola en Zwitje

dinsdag, maart 21, 2006

De buren verbouwen de tuin

Ik ben LolaHallo, ik ben dus Lola. Ik heb een drukke dag achter de rug. Vanmorgen hebben de buren tegels in de tuin laten leggen. Natuurlijk heb ik dat goed in de gaten gehouden. Ik heb meteen groot alarm geslagen. Echter, iedereen bleef heel kalm ondanks mijn heftig gemauw. Op een gegeven moment kwam zelfs de kat van de buren onze tuin in! Deze grijze kat heb ik voor het laatst een keer in de zomer gezien. Toen keek hij ook al zo brutaal naar mij. Natuurlijk heb ik nog luider alarm geslagen. Wederom bleef iedereen rustig. Olga ging zelfs vrolijk het fototoestel halen om een foto voor op de website te maken! Toen de buurkat het toestel zag verliet hij echter snel de tuin. Duidelijk geen showkat, en dus geen foto. Ik ben natuurlijk wel een showkat, dus voor deze foto heb ik mooi geposeerd!

1 Comments:

At 7:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Leuke kattensite! Neem gerust een kijkje op mijn site, gaat over hardlopen maar als je even scrollt zul je de kleine monsters tegenkomen. http://marinavranken.web-log.nl/marinavranken/

 

Een reactie posten

<< Home