Lola en Zwitje

zaterdag, april 22, 2006

Thanks for the congratulations

een kattenslinger
Lola: "Lieve lezers, bedankt voor de gezellige felicitaties". Ik had een leuke verjaardag, extra snoepjes en er is voor mij gezongen. Alles was leuk, hoewel... die feestslinger. Wat een raar ding! Ik heb het eerst van een afstandje rustig zitten bekijken en het daarna voorzichtig benaderd. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het een kattenslinger was, maar verder deed het niets gevaarlijks. Wat hebben mensen toch rare gewoontes met verjaardagen!"

4 Comments:

At 6:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

ik ben een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met Lola!
Ook natuurlijk de felicitaties voor de baasjes van Lola en voor
Zwitje. Groetjes Fredy

 
At 2:15 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ach, Lola wat een mooie slingers hebben de bazen voor je gekocht.

Weet je ook waar ze die gekocht hebben ?

 
At 2:29 p.m., Blogger Olga said...

Hoi Else,
Wij hebben Olga meteen op pad gestuurd om ook een kattenslinger voor jouw kattenkinderen te kopen. Je krijgt hem van ons. De kattenslinger komt zo spoedig mogelijk naar je toe. Veel plezier ermee!
Groetjes van Lola en Zwitje =^.^=

 
At 11:43 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een geweldige verrassing van jullie baasjes die kattenslingers.

Straks, in juni, ben ik ook jarig evenals Kitty en dan gaat mijn baas die leuke slingers ophangen.
Wij vieren het dan samen.

Ik hoop dat die hond ze laat hangen die vindt het toch al leuk om ons te pesten.

 

Een reactie posten

<< Home