Lola en Zwitje

zaterdag, maart 25, 2006

Ons vriendje Hummy

Hummy waar ben je?
Zwitje: " Lola, gefeliciteerd!!"
Lola:" Wat? Waarmee dan?"
Zwitje: "Onze website is nu een week in de lucht en wij hebben er al heel wat kattenvriendjes bij gekregen."
Lola: "Ja, dat is waar, er zijn veel leuke reacties gekomen."
Zwitje: "Zo kennen wij nu o.a.: een tenniskat(?), Lucky, Quincy, Tom, Kitty, Brammetje, Noa, Floortje, Droppy, Pukkie, Molly en Hummy"
Lola: "Hummy is één van de negen katten van Else. Wij hebben zelfs een filmpje van Hummy!"

Klik hier om kattenfilmpjes te zien, bijvoorbeeld van ons vriendje Hummy!
Else vertelt:
"Hummy is een je-weet-wel kater maar toch gek op poezen. Ondanks dat hij gecastreerd is heeft hij toch zijn oog op Molly laten vallen. Hummy is een waardige heer die altijd zijn beurt afwacht met eten. Hij wil trouwens ook niet eten bij de gewone katten. Eet dus altijd apart. Is dat een heer van stand of niet!"

2 Comments:

At 9:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Cool filmpje! Cats rule!

 
At 1:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nou, Zwitje en Lola. Ik vind het ontzettend lief van jullie dat je het filmpje van mij op de website hebt gezet. Maar ik ben wel heel erg mooi als zeg ik dat zelf. Ben blij dat jullie mij als vriendje accepteren. Jammer dat ik niet even langs kan lopen ook al is het wat ver uit Nootdorp. Ik zou best wel even met jullie willen stoeien. Ben misschien een je weet wel kater maar ik kijk toch nog graag naar een poes hoor. Maar ja, mijn bazin wil nu eenmaal niet dat ik en ook de andere katten op straat lopen.

 

Een reactie posten

<< Home