Lola en Zwitje

woensdag, april 26, 2006

Lola krabbelt aan de rieten stoelen / Lola scratches cane chairs

Heerlijk
Lola: "Ik ben dol op het scherpen van mijn nagels aan ....rieten stoelen. Natuurlijk zijn er ook krabpalen in het huis, maar ik geef de voorkeur aan een rieten stoel. Dagelijks krabbel ik bij de poten, maar de bovenkant van de stoelen zijn mijn favoriet. Als er bijvoorbeeld iemand de huiskamer in komt, dan beland ik met een grote sprong op de bovenkant van de stoel en krabbel ik als begroeting heerlijk met mijn voorpoten. Sommige delen van de stoelen heb ik al zo bewerkt dat er gaten in vallen en daar ben ik trots op, dat mag u gerust weten!"

2 Comments:

At 11:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ha Lola,

Heerlijk hé die rieten fauteuils om lekker je nagels aan te scherpen.

Het is ons gelukt, maar dat heb ik al eens verteld, een heel bananenbladbankstel te slopen.
Eén rietenstoel daar doen we het al jaren op maar dat lukt ons niet om hem kapot te krijgen.
Wat ook fijn is, tenminste wij vinden dat heerlijk, om de grenenkledingkast te slopen.
In het begin werd onze bazin boos maar tegenwoordig vindt ze het niet erg meer.
Ze gaat vast een nieuwe kast kopen ! Maar dan eentje die tegen kattennagels is bestand.
Kijk maar uit dat je niet valt hoor als je zo op het randje staat.
Soms vallen die stoelen ineens om.

 
At 10:29 a.m., Blogger Olga said...

Hoi Hummy,
Bedankt voor je waarschuwing dat de rieten stoel zou kunnen omvallen. Dat is gelukkig nog nooit gebeurd. Geregeld beland ik met een aanloop op de stoel waardoor de stoel overigens soms over de vloer glijdt. Maar dat heeft mij nog nooit tegengehouden!

Groetjes Lola =^.^=

 

Een reactie posten

<< Home