Lola en Zwitje

zondag, oktober 01, 2006

Kattenmelk / catmilk

Mmm
Zwitje: "Zoals bekend was ik afgelopen donderdag jarig. Ik heb veel aandacht gekregen; ik werd veel geknuffeld, geaaid en mocht heerlijk lang op schoot liggen. Ook mocht ik een schoteltje leeg likken waar ijs op had gelegen. Helaas geen schoteltje kattenmelk, want Lola had die dag een niet zo fraai poepje gedaan. Tja, dan nemen de baasjes geen risico en wachten op betere resultaten. Maar gisteren was het zo ver, ik kreeg alsnog een schoteltje kattenmelk. Hoera, nog steeds een beetje jarig!"
Lola:"Ook ik mocht meedelen in de feestvreugde. Heerlijk vond ik het!"

1 Comments:

At 2:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ach, Zwitje ik wist helemaal niet dat je vorige week jarig was.

Mag ik je nog namens Binky, Charley, Hummie, Kitty, Brammetje, Molly,Floortje, Pukkie, Droppie, Noa en Percy van harte feliciteren.

Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad.

 

Een reactie posten

<< Home