Lola en Zwitje

zondag, september 02, 2007

Zwitje: Ben ik Jarig?

Een cadeautje?
Zwitje: "Die lieve Else, ze dacht dat ik jarig was. Ik kreeg de felicitatie van.....Kitty, Hummy, Brammetje, Molly, Pukky, Floortje, Noa, Droppie, Percy, Binky, Charly en de kleine. Wat lief, ik voelde mij gelijk jarig. Ze was echter een maand te vroeg, maar dat geeft niks hoor! Een cadeautje vooraf is een goede verjaardag! Dus dat belooft nog wat. Dankjewel Else! Het speeltje, een lange roze pluim, is nog even wennen. De Sheba-maaltijd vonden wij allebei heerlijk! De schoteltjes hebben wij helemaal leeg gegeten en schoon gelikt. Ze konden zo de kast weer in!"

3 Comments:

At 1:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ja, Zwitje ik en ook mijn huisgenoten "de levende have" dachten dat je jarig was.
Maar ik zag je in de agenda nog een keer staan in september.

Ik ben bang dat je voor altijd twee keer jarig blijft voor ons.
Wat éénmaal in je kop zit, zit niet ergens anders.

Fijn dat jullie de Sheba lekker vonden. Een geheel nieuw type lekker hapje vlees.

 
At 11:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

Dag Zwitje en Lola,

Is het jullie baasjes nog gelukt om die lekkere Sheba te bemachtigen in het tuincentrum ?

 
At 9:19 p.m., Blogger Olga said...

Hoi Else,

Ja hoor, wij hebben de Sheba-zakjes kunnen bemachtigen. Ze waren te koop bij de dierenwinkel op de Thomsonlaan in Den Haag en bij de Intratuin Zoetermeer. De dames vinden het nog steeds heerlijk! Fijn dat jij ons hieraan hebt geholpen!

groetjes olga.

 

Een reactie posten

<< Home