Lola en Zwitje

donderdag, april 27, 2006

Favoriete ligplekjes van Lola en Zwitje deel 1 / Cats Favourite spots to lie down

fijn mandje
Met trots introduceren wij een nieuwe serie; favoriete ligplekjes van Lola en Zwitje. In dit eerste deel behandelen wij het poezenmandje van Zwitje.
Lola: "Zwitje ligt graag in het 'poezenmandje'. Het poezenmandje ligt in de huiskamer op een stoel vlak bij het raam. Dit mandje hebben wij op 5 december gekregen. Ik dacht nog: 'Hé, een wandelend gordijn! Maar dat bleek gewoon Sinterklaas en die kwam cadeautjes brengen! Eén van die cadeautjes was dus een mandje met daaraan vier poten, een poezenhoofd en een staart. Echt een ééénig ding. Om mijn waardering te laten blijken ben ik er ook meteen in gaan liggen. Zwitje had echter de poezenmand ook snel in de gaten, dus wij hebben elkaar een lange tijd afgewisseld. Als ik een seconde aan de wandel ging nam Zwitje gelijk mijn warme plaatsje in! Tegenwoordig ligt Zwitje er zo vaak in dat het onduidelijk is geworden wanneer ik nog mag. Gelukkig zijn er nog veel meer favoriete ligplekjes in huis. Daarover binnenkort meer."

2 Comments:

At 12:21 p.m., Blogger miss melia said...

what a gourgous cat you are, Zwitje!

 
At 10:13 a.m., Blogger Olga said...

Hi Amelia, thank you for your kind compliment! You rally like cats don't you? Do you have a cat your self Amelia?

Love, Zwitje =^.^=

 

Een reactie posten

<< Home