Lola en Zwitje

woensdag, maart 29, 2006

Wat is een schootkat?

het past net
Zwitje verklaart: Een schootkat is een kat die zich graag bezighoudt met het leukste dat er bestaat; lekker bij iemand op schoot zitten! Ik wil bijvoorbeeld altijd op schoot bij Olga. Waar ze ook gaat zitten, ik wil erbij! Het is heerlijk warm en een klein stukje been is al genoeg. Maar soms komt het niet goed uit, dan heeft ze bijvoorbeeld al een laptop op haar schoot. Maar daar heb ik zo mijn maniertje voor. Ik ga dan zenuwachtig heen en weer lopen. Vervolgens ga ik naast Olga haar stoel staan, kijk ik haar aan en geef ik een klagerige mauw. Meestal schuift ze dan haar laptop een klein stukje opzij. Ha, dan heb ik dat weer mooi voor elkaar, dan is haar schoot ook weer een beetje van mij!

1 Comments:

At 6:29 p.m., Blogger Olaf said...

Nice shoot ;]

 

Een reactie posten

<< Home