Lola en Zwitje

dinsdag, mei 16, 2006

Felix kuipjes uit de handel?

Ik ben een Felix-kat
Zwitje: "Onze baasjes gingen vandaag nietsvermoedend boodschappen doen bij hun favoriete supermarkt de Digros. Geweldige supermarkt, immers alle A-merken voor een schappelijke prijs. Natuurlijk werd er ook meteen aan ons gedacht; Felix kattenvoer in kuipjes (pak met 4 x 100 gram) wordt altijd groot ingeslagen. Ons favoriete merk! Maar, wat bleek, geen Felix in het schap! Bij navraag blijken de Felix kuipjes (verpakking met 4 stuks) uit het assortiment te zijn verdwenen! Ongelofelijk want wij doen toch goed ons best! Immers, iets anders komt er hier niet in!!"
Lola: "Dus gingen onze baasjes enigszins verontwaardigd opnieuw naar een supermarkt, nu naar de Konmar."
Zwitje: "Maar ook hier geen Felix-kuipjes meer in het schap."
Lola: "De paniek sloeg toe, want ik eet alleen Felix in kuip. Voor iets anders haal ik mijn neus op en dat weten ze hier maar al te goed."
Zwitje: "Dus bezochten onze baasjes vandaag supermarkt nummer 3: de Albert Heijn.
Lola: "Daar hadden ze nog 7 dozen staan."
Zwitje: "Dus de Albert Heijn heeft vandaag geen kuipjes meer!"
Lola: "Nee, die staan nu in ons keukenkastje."
Zwitje: "Morgen wordt er met Felix gebeld voor een verklaring. We houden u op de hoogte over het zeer verontrustende nieuws dat de Felix (grote verpakking, 4 x 100 gram) mogelijk voorgoed uit de supermarkt schappen aan het verdwijnen is, wordt vervolgd!"

3 Comments:

At 9:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hallo Zwitje en Lola. Ik heb van de week al van mijn baasje begrepen dat er veel lekker eten, tenminste wat wij dan lekker vinden, uit de handel is genomen.
Gisteren ging ons baasje naar AH die verkoopt ineens niet meer de Gourmetblikjes met kalkoen en rundvlees. Ook de Whiskasblikken zijn allang verdwenen uit de schappen van AH. De zakjes van Whiskas, want de blikken gaan er helemaal uit, stinken al naar rottend vlees. Jullie begrijpen dat wij dat dan niet willen eten.

Ons baasje zegt dat ze nog wel bij Hoogvliet te koop zijn en bij Intratuin.

Hoe dit dan opgelost moet worden weet zij ook nog niet want zo blijft er nog maar weinig over van wat wij lekker vinden.
Wij eten zo een beetje de hele dag door Iams kattenbrokjes maar 's-morgens en 's-avonds willen wij toch ook nog wel een lekker hapje van Gourmet of van Whiskas.

Groeten aan jullie baasjes.
De negen katten uit Nootdorp

 
At 10:03 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik haal altijd Iams kattenbrokjes in De Meern 30 kilo voor 103 euro.
In de dierenwinkel betaal ik 135 euro voor 30 kilo.

Zo heb ik overal mijn adresjes omdat ik natuurlijk heel veel nodig heb per maand.

Wanneer ik naar Aalsmeer ga zal ik kijken of ze daar nog kuipjes verkopen voor Lola en Zwitje. Ik wil dan best doosjes Felixkuipjes meenemen.

Als jullie willen hoor.

 
At 4:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Tom,

Wat grappig, wij zijn ook niet dol op de zakjes (-Felix). Wij gaan ook voor de kuipjes!!! (maar dat had iedereen al begrepen)

=^.^=

 

Een reactie posten

<< Home