Lola en Zwitje

zaterdag, april 01, 2006

Zwitje slaat echt geen eieren uit paastakken

Het weerwoord van Zwitje: Lola beweert dat ik steeds met mijn pootjes de paaseitjes uit de paastakken sla. Dat is volstrekte onzin! Zoiets zou ik nooit doen. De paastakken met eitjes zijn echt ontzettend leuk, maar om naar te kijken natuurlijk. Nu beweert Lola ook nog eens dat het is vastgelegd met de verborgen camera. Kijk, dat filmpje is slechts een reconstructie. Dat snapt iedereen!
Klik hier om het kattenfilmpje te zien; een reconstructie van het paastakken incident

2 Comments:

At 3:42 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nou, Zwitje is zie jou er heus wel voor aan hoor om die eieren uit die takken te slaan.

Ik ben toch een heer van stand maar zelfs ik ben in staat om zoiets te doen. Nieuwe planten bijvoorbeeld lekker meppen op die blaadjes zodat ze gaan hangen.

 
At 7:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

"Ja.., en wat dacht je van het bijten in de blaadjes van de narcissen en het trekken van bloemen uit de vaas!
Oeps, verklap ik nu niet te veel?"

 

Een reactie posten

<< Home